Δευτέρα 1 Απριλίου 2024

Γιώργος Πουρνάρας - Αγάπη Σπαθάρα - "Ως πότε" - Νέο τραγούδι

 


Η συνεργασία των συμπατριωτών μας, της ποιήτριας Αγάπης Σπαθάρα και του μουσικού Γιώργου Πουρνάρα συνεχίζεται με ένα νέο υπέροχο και αντισυμβατικό τραγούδι, το "Ως πότε".
Το Ιστολόγιο Κρανέας Ελασσόνας εύχεται θερμά συγχαρητήρια στους συμπατριώτες μας και να είναι καλοτάξιδο και αυτό το δημιούργημά τους. Επίσης, τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή συνέχεια με νέες όμορφες δημιουργίες. 

Ακούστε το τραγούδι στο Youtube


Μουσική / Στίχοι:  Γεώργιος Πουρνάρας / Αγάπη Σπαθάρα
Επεξεργασία Βίντεο / Εικόνας: Πουρνάρα Ευαγγελία / ΑΚ

ΩΣ ΠΟΤΕ

Ως πότε θα βαδίζω
στο σκοτάδι
ως πότε θα με πνίγει
η οργή
ως πότε της ζωής
τ’ αλφαβητάρι
θα είναι βυθισμένο
στη  σιωπή.

Ελεύθερο πουλί
θέλω να τρέχω
ενάντια σε κάθε
λογική
πιστεύω στα φτερά μου
και αντέχω
όταν η σκέψη επαναστατεί…

Ως πότε θα κοιτώ
με άδειο βλέμμα
ως πότε θα μου κλέβετε
το φως
χαρίζω της καρδιάς μου
όλο το αίμα
δεν θέλω να ΄μαι πιόνι
κανενός.

Χάθηκα
μες στις σκιές μου
ψάχνοντας
για λίγο φως
χάθηκα
μέσα στα πρέπει
χάθηκα μέσα στα πώς

χάθηκα 
στα όνειρά μου
χάθηκα
μέσα στις δόσεις
στους όρους
και τα όριά μου
χάθηκα
στις εντυπώσεις.

Ως πότε θα κοιτώ
με άδειο βλέμμα
ως πότε θα μου κλέβετε
το φως
χαρίζω της καρδιάς μου
όλο το αίμα
δεν θέλω να ‘μαι πιόνι
κανενός.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου