Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

5 Ποιήματα - Αγάπη Σπαθάρα


ΣΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ

Μόνη με τη μοναξιά μου
πάλι περπατώ,
στης ζωής το σταυροδρόμι
σε αναζητώ.

Ψιθυρίζω τ' όνομά σου
στο βρεγμένο δρόμο,
στέρεψαν τα δάκρυά μου
σε γυρεύω, φως μου.

Πού είν' τα σύνορα του κόσμου
ψάχνω,να τα σβήσω,
στης αγάπης τα σοκάκια
να πετώ μαζί σου.

Να γευτούμε τους καρπούς της
στ' ουρανού τον κήπο,
να χορεύουμε οι δυο
στης καρδιάς τον χτύπο.

Αγάπη Σπαθάρα
22/02/2018



ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Μ' ένα τραγούδι θα στο πω
σαν τη πνοή του αγέρα,
σαν της ζωής το μυστικό
σαν της καρδιάς το αίμα,
μ' ένα τραγούδι θα στο πω
καθώς χαράζει η μέρα.

Εκεί που σμίγει μυστικά
το φως με το σκοτάδι,
εκεί που η νύχτα συναντά
της προσμονής το χρώμα,
εκεί καρδιά μου, θα σε βρω
μ' ένα τραγούδι ακόμα.

Εκεί που η άνοιξη ξυπνά 
κρυφά,κάτω απ' το χώμα,
με γέλια,δάκρυα χαράς,
δροσιάς φιλιά,στο στόμα,
με ένα τραγούδι θα στο πω
στο διψασμένο σώμα.

Μ' ένα τραγούδι θα με βρεις
στου ονείρου το ταξίδι,
στου ήλιου τις αναλαμπές
στης γης το καλοκαίρι,
στου δρόμου τις ανηφοριές
θα μου κρατάς το χέρι.

Και στης ψυχής σου τ' ανοιχτά
άσπρα πανιά θ' ανοίξω,
σαλπάροντας σ' ωκεανούς
εσύ θα 'σαι κοντά μου,
μ' ένα τραγούδι ρυθμικό
σαν στίχος στην καρδιά μου.

Αγάπη Σπαθάρα
27/ο2/2018


ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΦΥΤΡΩΣΕ

Μέσα απ' τα ξερά κλαδιά
και τ' αγριόχορτα
ένα λουλούδι φύτρωσε
στον κήπο μου.
Στης άνοιξης 
το πρώτο σκίρτημα,
η ομορφιά του 
ταπεινή,
σαν την ελπίδα
που ξυπνά...
στης γης το γερασμένο
σώμα.
Θα ξεριζώσω ό,τι γύρω του
τ' όνειρο πνίγει
και θα σκαλίσω τρυφερά 
το φρέσκο χώμα, 
μην του πληγώσω
την καρδιά,
καθώς θα μεγαλώνει.
Του ήλιου το φως
τα πέταλα,
με χρώματα θα ντύνει
και τ' άρωμά του
τ' ακριβό,
θα 'ναι το δικό μου
μερτικό
στον κήπο της ψυχής μου.

Αγάπη Σπαθάρα
03/03/2018


ΤΙΣ ΝΥΧΤΕΣ ΠΟΥ Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΑ

Ένα φιλί σου κράτησα 
στον κόρφο μου,
να μου κρατάει συντροφιά 
τις νύχτες που 'μαι μόνη,
τις νύχτες που η αγκαλιά 
μοιάζει με θάλασσα
κι' η αγάπη σου σαν κύμα 
που σαρώνει.

Στην αμμουδιά εσύ 
βράχος ακλόνητος,
στα πέλαγα σκορπάς 
άσπρο σεντόνι,
το χέρι μου κρατάς 
πάνω στα κύματα
και στης ψυχής σου ακουμπώ
την διάφανη την πλώρη.

Τις νύχτες που η αγκαλιά 
μοιάζει με θάλασσα
κι' η αγάπη σου σαν κύμα 
που σαρώνει,
μαζί θα ταξιδεύουμε 
σ' άλλους ορίζοντες,
σ' ένα ταξίδι που ποτέ 
δεν τελειώνει.

Αγάπη Σπαθάρα
04/03/2018


ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ

Με βήματα γοργά ήρθες 
στην πόρτα μου
και φύτεψες λουλούδια
στην αυλή μου,
σου άνοιξα και ξύπνησες
τον πόθο 
στην ψυχή μου.

Του ήλιου το χαμόγελο 
ζεστό,
σε κάθε βήμα σου,
ανάσα δροσερή
η ευωδιά σου,
ο δρόμος σου ολάνθιστος
μπροστά σου.

Τα βήματά σου ακολουθώ
σε κάθε σκίρτημα
κρυφό,
στης γης την κάθε οδύνη,
εκεί που η Άνοιξη γεννά
και μόνο ελπίδες
δίνει.

Αγάπη Σπαθάρα
07/03/2018
(φωτογραφία δική μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου