Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

"Μην πεις" - Τραγούδι της Αγάπης Σπαθάρα και του Γιώργου Πουρνάρα



"Μην πεις", είναι ο τίτλος του τραγουδιού σε στίχους της συμπατριώτισσάς μας νοσηλεύτριας και ποιήτριας Αγάπης Σπαθάρα και μουσική του συμπατριώτη μας δασκάλου και μουσικού Γιώργου Πουρνάρα. Το ποίημα "μην πεις" της Αγάπης Σπαθάρα είναι το πρώτο που μελοποιήθηκε.
Ευχόμαστε ολόψυχα στους δημιουργούς του να είναι καλοτάξιδο και να ακολουθήσουν και άλλα ποιήματα και μελοποιήσεις. 
Ακολουθεί το σημείωμα που μας απέστειλε η Αγάπη Σπαθάρα και το τραγούδι από το youtube.


Αφιερωμένο σε όλα τα πατριωτάκια μου και όχι μόνο
και ιδιαίτερα σε όσους με στήριξαν
και με ενθάρρυναν να γράφω. 😊

Ευχαριστώ από καρδιάς
τον εξαίρετο δάσκαλο και μουσικό
και αγαπητό εξάδερφό μου
Γιώργο Πουρνάρα και την κόρη του Ευαγγελία Πουρνάρα
για την υπέροχη σύνθεση
και ερμηνεία του ποιήματός μου
ΜΗΝ ΠΕΙΣ.
Είναι το πρώτο ποίημά μου
που γίνεται τραγούδι.
Η συγκίνηση και η χαρά μου
είναι μεγάλη. 😊


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου