Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Αγάπη Σπαθάρα: "Εκεί την καρδιά μου άφησα" & "Στα χρώματα του δειλινού"



ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΑΦΗΣΑ


Εκεί...την καρδιά μου άφησα
στην άκρη του γυαλού,
στον παφλασμό του κύματος
στο μπλε του ωκεανού.

Στα άσπρα βότσαλά σου
στο χρώμα τ' ουρανού,
η μυρουδιά σου βάλσαμο
στις θάλασσες του νου...

Το σιγανό τραγούδι σου
ηχεί μες στην ψυχή μου,
οι αλμυρές σταγόνες σου
δροσίζουν το κορμί μου.

Στα καταγάλανα νερά
βυθίζω κάθε σκέψη,
στην αγκαλιά σου αφήνομαι
ΘΑΛΑΣΣΑ...όμορφη λέξη.

Αγάπη Σπαθάρα
21/08/2017
(φωτογραφία δική μου)





ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΕΙΛΙΝΟΥ

Στα χρώματα του δειλινού
απ' του ουρανού τον χάρτη,
ξεπόρτισαν τα όνειρα
γυρεύοντας μιαν άκρη.

Οι σκέψεις έγιναν πουλιά
οι πόθοι τρικυμίες,
μες στα αφρισμένα κύματα
θα δεις...όσα δεν είδες.

Στο βάθος του ορίζοντα
παλιό σκαρί η αγάπη,
σαλπάρει σε βαθιά νερά
υψώνει το κατάρτι.

Διαβαίνει τους ωκεανούς
τους έρωτες,τα πάθη,
στην άμμο γράφει τους καημούς
μα,σβήνει όλα τα λάθη.

Αγάπη Σπαθάρα
17/08/2017
(φωτογραφία δική μου
παράλια Λάρισας)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου