Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2017

Αγάπη Σπαθάρα: Χριστουγεννιάτικα Ποιήματα



ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΞΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Λίγο πριν ξημερώσουν
Χριστούγεννα,
προλαβαίνεις...
Ναι,σου λέω.
Προλαβαίνεις ν' αφήσεις 
στην άκρη 
κακίες και μίση, 
να στολίσεις την ψυχή σου 
με φως...
να την γιομίσεις μ' αγάπη 
και να πράξεις 
τα δέοντα...
Να δεις τον κόσμο
διαφορετικά...με άλλα μάτια.
Να σκεφτείς 
πόσο μικροί είμαστε
σ' αυτόν τον απέραντο
κόσμο...
και να λάμψεις κι' εσύ
σαν άστρο 
στον ουρανό.
Προλαβαίνεις να νιώσεις...
την αγάπη να πλημμυρίζει 
την καρδιά σου.
Λίγο πριν ξημερώσουν
Χριστούγεννα,προλαβαίνεις
να την μοιραστείς...
Γιατί αγάπη σημαίνει
μοίρασμα...
Σημαίνει δώσιμο...
Αγάπη σημαίνει φως.
Αγάπη σημαίνει 
γίνομαι καλύτερος
άνθρωπος.
Λίγο πριν ξημερώσουν
Χριστούγεννα προλαβαίνεις 
να ξαναγεννηθείς...
Να ξαναγίνεις 
παιδί.
Γιατί τα Χριστούγεννα
γεννιέται η Αγάπη.
Σκέψου το...

Αγάπη Σπαθάρα
23/12/2017
(φωτογραφία δική μου)




ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ

Χιονίζει από το πρωί
στολίζεται η πόλη,
άσπρες νιφάδες πέφτουνε
στους δρόμους,στο μπαλκόνι.

Κοιτάζω απ' το παράθυρο
τις κάτασπρες νιφάδες,
χορεύουν μέσα στη σιωπή
με τον βοριά...χιλιάδες.

Σαν εραστές αγγίζονται
στον ουρανό...ψηλά,
χαρούμενα...λικνίζονται
δυο δυο αντικριστά.

Ενώνουν σώμα και ψυχή
στη γη...σ' άσπρο σεντόνι,
σαν τη φωτιά...η αγάπη τους
τους δένει και τους...λιώνει.

Αγάπη Σπαθάρα 
21/12/2017
(Φωτογραφία:το ελατάκι μου με λίγες νιφάδες)



ΣΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ

Ένιωθα ότι μπορούσα 
να πετάξω
και προσπαθούσα 
να το αποτρέψω
συλλογισμένη...
Δεν το κατάφερα 
και δεν το μετάνιωσα.
Γαντζωμένη...
πάνω στις σκέψεις
των ονείρων μου...
αντλούσα δύναμη 
απ' τα φτερά μου,
ώσπου τόλμησα...
Τόλμησα...
το πρώτο μου πέταγμα
ανάλαφρη
στους αιθέρες.
Τώρα ξέρω...
Ξέρω...
πώς είναι να πετάς
και δεν φοβάμαι.
Γιατί...ο ουρανός
είναι απέραντος...
φορτωμένος 
με χιλιάδες όνειρα
που ζητούν εκπλήρωση
ακόμα κι' αν φαίνεται
ακατόρθωτο...
Γιατί...
υπάρχουν 
πολλά φεγγάρια
και αμέτρητοι ήλιοι,
πάνω απ' τα σύννεφα...
Το μαρτυρούν...
με πανέμορφα χρώματα
σαν λουλούδια
στο φράχτη...
οι μεγάλες στιγμές μας
που ζητούν
να τις ζούμε...

Αγάπη Σπαθάρα
17/12/2017
(φωτογραφία δική μου
σημερινή)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου