Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

Η Δάφνη Μπατσίλα στο πλευρό του Νίκου Ευαγγέλου


Η συμπατριώτισσά μας Δάφνη Μπατσίλα κατέρχεται υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στον Δήμο Ελασσόνας  με τον συνδυασμό του νυν Δημάρχου Νίκου Ευαγγέλου.


Μπατσίλα Δάφνη
Υποψήφια στον Δήμο Ελασσόνας, απ' τη δημοτική ενότητα Αντιχασίων, με το συνδυασμό   ”Αλλά-ζουμε” του Δημάρχου Νίκου Ευαγγέλου.

Είμαι κόρη του Βαγγέλη και της Κατερίνας Μπατσίλα, παντρεμένη με τον Κώστα Κυριαζή κι έχω δύο παιδιά.
Είμαι εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, διορισμένη απ' το 2000.
Έχω εργασθεί στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα για πάρα πολλά χρόνια κι έχω μάθει να δουλεύω πολύ.
Ευελπιστώ να μου δοθεί η ευκαιρία να πράξω το ίδιο για τον Δήμο Ελασσόνας και για το χωριό μας, την Κρανιά.
Διότι ο τόπος χρειάζεται ανθρώπους με Παιδεία και Όρεξη για Δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου