Τρίτη 9 Απριλίου 2019

Η Σοφία Γκουνέλα υποψήφια Σύμβουλος στο Δήμο Λαρισαίων


Η συμπατριώτισσά μας Σοφία Γκουνέλα κατέρχεται υποψήφια Σύμβουλος στον Δήμο Λαρισαίων με τον συνδυασμό του νυν Δημάρχου Λαρισαίων Απόστολου Καλογιάννη.

Ονομάζομαι Γκουνέλα Σοφία. Κατάγομαι από την Κρανιά Ελασσόνας και είμαι το τέταρτο από τα πέντε παιδιά της οικογένειας του Δημητρίου και της Μαρίας Γκουνέλα. Είμαι εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, πτυχιούχος του ΑΠΘ, διορισμένη σε δημόσιο σχολείο. Έχω υπηρετήσει και στις δύο βαθμίδες της εκπαίδευσης καθώς και σε διάφορους φορείς του Υπουργείου Παιδείας, ασκώντας διοικητικό έργο. Είμαι τακτικό μέλος στο Διοικητικό Συμβούλιο της Σχολικής Επιτροπής μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Λαρισαίων, εδώ και πέντε χρόνια, με ενεργή συμμετοχή σε κάθε δραστηριότητά της, εθελοντικά. Αγαπώ αυτό που κάνω και υπηρετώ με συνέπεια 16 χρόνια αυτό το λειτούργημα. Είμαι παντρεμένη με το Βασίλη Σπαθάρα. Έχω δύο παιδιά. Είμαι υποψήφια σύμβουλος με τη Συμπαράταξη Λαρισαίων για τη 2η Δημοτική Κοινότητα του Δήμου Λαρισαίων.

Στη Λάρισα μπορούν να με ψηφίσουν, όσοι ψηφίζουν στα εξής σχολεία:

1. 6ο Δ.Σ. (31η Αυγούστου, απέναντι από το Παλιό  Νοσοκομείο)
2. 20ο Δ.Σ. (Ταμπάκικα)
3. 1ο Γ/σιο (Ανθίμου Γαζή)
4. 1ο Λύκειο (Ανθίμου Γαζή)
5. 4ο Γ/σιο   (Ανθίμου Γαζή)
6. 4ο Λύκειο  (Ανθίμου Γαζή)
7. 4ο Δημοτικό (κοντά στην Ανθίμου Γαζή)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου