Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Αγάπη Σπαθάρα: "Δεν θέλω να ξεχάσω" και "Ζήσε το σήμερα"


ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ

Δεν θέλω να ξεχάσω
τους κήπους 
με τα αγριολούλουδα
και το βασιλικό 
στη γλάστρα.
Την μυρουδιά 
της πρώτης άνοιξης 
στο δρόμο
με τα πεύκα.
Τις πέτρες
τα βελάσματα
τον ήχο της καμπάνας.
Δεν θέλω να ξεχάσω
τα ροζιασμένα χέρια 
της γιαγιάς,
της μάνας τη φωνή
και του πατέρα
τη μορφή.
Δεν θέλω να ξεχάσω
το πρώτο σκίρτημα
τα πρώτα καρδιοχτύπια
τη θέση του θρανίου μου
στην τάξη.
Δεν θέλω να ξεχάσω
τη γεύση του ψωμιού
στο φούρνο με τα ξύλα
το γέλιο των παιδιών
στο πανηγύρι
το χρώμα της αυλής
με τον ασβέστη.
Δεν θέλω να ξεχάσω
ό,τι μ'ανάστησε
ό,τι μ' ανάθρεψε
ό,τι την ψυχή μου
μόρφωσε...
Δεν θέλω να ξεχάσω
τα όμορφα χρόνια
που μέσα 
από θύμισες γλυκές
όλοι τα ξαναζούμε...

Αγάπη Σπαθάρα
15/07/2017



ΖΗΣΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ

Εσύ πατάς στη γη
κι' εγώ στα σύννεφα,
μην σκέφτεσαι το χθες
ζήσε το σήμερα.
Είν' άγνωστο το αύριο
δεν ξέρεις τί θα φέρει,
πολέμησε τους φόβους σου
και κράτα μου το χέρι.
Άκου...το χρόνο πώς κυλά
και νιώσε τη στιγμή,
έλα να ταξιδέψουμε
σ' ολόκληρη τη γη.
Οι δυο μας να χαράξουμε
πορεία μαγική,
μαζί να ζωγραφίσουμε
της αγάπης το νησί!

Αγάπη Σπαθάρα
12/07/2017
(φωτογραφία δική μου)

* Ευχαριστούμε θερμά την Αγάπη Σπαθάρα για την αποστολή των ποιημάτων της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου