Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Αγάπη Σπαθάρα: "Μια Θάλασσα" και "Άρωμα Ψυχής"



ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ

Είν'η καρδιά μια θάλασσα
και εμείς μικρά καράβια...
παλεύουμε στα κύματα
σε ήλιους και σκοτάδια.

Χιλιάδες συναισθήματα
στα βάθη της κρυμμένα,
άλλοτε είναι ήσυχα 
άλλοτε ταραγμένα.

Βγαίνουν στην επιφάνεια
κόντρα στον καιρό,
στον κόσμο αρμενίζουνε
με βλέμμα καθαρό...

Ο ήλιος βάφει χρώματα
διάφανα...γαλανά
καθώς με τις ακτίνες του
στα κύματα γλιστρά...

Κι' η καρδιά σαν θάλασσα
τον ήλιο της γυρεύει...
με μια αγκαλιά και δυο φιλιά
σιγά σιγά ημερεύει...

Αγάπη Σπαθάρα
03/06/2017
(φωτογραφία της κόρης μου,
Αγιόκαμπος Λάρισας)





ΑΡΩΜΑ ΨΥΧΗΣ

Έβγαλα απ' το συρτάρι μου
μια ασημένια πένα,
και της ζωής ζωγράφισα
τα χρόνια ένα ένα.

Το ξύπνημα της νιότης μου
γραμμένο σε βιβλία,
μες στην καρδιά μου σφάλισα
πολύτιμα αρχεία.

Από το νου μου ξέφευγαν
πολύχρωμες εικόνες,
περνώντας απ' τα μάτια μου
χρωμάτιζαν τις ώρες.

Στου χρόνου τα γυρίσματα
στου σκοταδιού την πίκρα,
ελπίδας φως...ξημέρωνε
έλαμπε η αλήθεια.

Σύντροφο τώρα στη ζωή
κρατάω ό,τι με σώνει,
αξίες...άρωμα ψυχής
μ' αγάπη στο τιμόνι.

Αγάπη Σπαθάρα
31/05/2017
(φωτογραφία δική μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου